Trött

Hej Hej :)
Idag så sov jag till klockan nio och sedan åt jag frukost.
Jag slöade mig hela dagen genom att kravla runt i min säng, titta på tv och spela data.
Fast jag gjorde faktiskt lite läxor också =/
Jag har varit väldigt trött idag, fast ibland var jag väldigt pigg...
 
Och jag kanske glömde nämna i förra inlägget men min mamma har köpt en System kamera som hela familjen använder (AS COOLT)
Jag har inte riktigt fått tid till att använda den men jag prövade den lite när vi fick den och det blir as bra bilder :)
 
ååh, JUSTE jag fyller år på söndag :-)
JUVLIGA 16 september!
:-D
Jag hoppas i alla fall att jag blir frisk till dess :-)
 
Ha det bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0