Min vecka <3

Hej Hej <3
Jag har inte bloggat på ganska länge nu eftersom skolan har börjat =D
Jag har haft lite fullt upp med kompisar och lite läxor :)
Men i alla fall så var jag på TVÅ kalas i helgen :)
Först så var jag hemma hos Tilma på fredagen efter skolan. Och sedan så var jag hemma hos Tindra på lördagen.
När jag var hemma hos tilma så tittade vi på en film som hetter Sjöhästen eller något. Den var ''läskigare'' än vad jag trodde, så i vissa stunder av filmen så skrek typ alla :) Fast egentligen så var den inte läskig.
Hemma hos Tindra så skulle vi titta på film men ingen ville det, så då satte vi oss ute i deras Ute Soffor och pratade.
 
Nu är jag ganska förkyld, hostig och så har jag ont i halsen =(
Jag gick inte till skolan idag =(
 
Men det är typ det som har hänt den senaste veckan :)
Ååhh, juste jag glömde säga att jag var ute och shoppade lite med min kompis Cornelia förra vecka eller något.
Fast jag hade bara en hundring så jag köpte ett bar örhängen och två nagelack =)
 
Det var allt så TJA DÅ! :) =) =D :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0