Fritidsgården =P

 Tja Tjena allihopa =P
 
Om en stund så ska jag åka iväg till fritidsgården vid stora höga med min kompis =)
Jag kommer vara där några timmar sedan kommer jag hem.
 
Här om dagen så hade det faktiskt Snöat hemma hos oss! Fast bara lite.
Och sen så har det varit is kallt med jätte mycket frost ute =(
I går natt och idag så har det blåst och regnat jätte mycket.
Jag hade också hört någonting om att det skulle snöa idag och imorgon D=
Visst är det kul med mycket snö och sånt, men ändå tycker jag att det är lite tidigt för snön att komma.
 
Mitt lov har börjat nu också och det är ju kul.
På onsdag så åker jag och min syster Madeleine till Göteborg och ska sova över hos mina syslingar.
Vi ska göra en massa roliga saker =P
 
Men det var nog allt jag hade och säga just nu =P
Och här är en bild på mig från i sommras bara för att jag inte vill att det ska bli vinter =D
 
 
 
Ha det bra /Becky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0