Sommarlov : Dag 6 Glömde att blogga!

Hejsan svejsan <33
Idag när jag sätte mig vid datorn så kom jag precis på att jag inte har bloggat någonting idag.
Så nu bloggar jag :D
För att jag har bestämt mig för att blogga varje dag under mitt sommarlov.
Här är i alla fall en bild på mig som jag tog för en stund sedan :D
Förlåt för att bilden blev så suddig men min data kamera är inte så bra =(
Är bilden fin? kommentera vad ni tycker?? :D
 
Idag så har jag typ inte gjort så mycket faktiskt.
Jag sov typ till 10 eller något, sedan åt jag frukost efter det spelade jag lite dator.
Och sedan när min mamma hade kommit hem efter hon hade handlat så åt jag lunch med mig syster.
Efter maten så gick jag och min syster ut och lekte mål få stå och klockan.
Sedan när vi kom in så kom jag på att hon jag och min bror kunde spela monopol :D
Jag vann <33  Spelet tog typ 2 timmar eller mer.
Nu efter spelet så bloggar jag ju gär :D
Så det har jag gjort idag.
 
BLOGG FRÅGA :D 
Vad ska ni göra på midsommar?
(svara i en kommentar)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym blogg du har gjort

2012-06-20 @ 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0