Sommarlov : Dag 11

Hej Hej <3
Idag så har jag varit med Madde och hennes kompis :D
Vi spelade kort, hade vatten krig, lekte twist och bakade.
Idag har det varit en rolig dag =)
Och så igår efter ridningen så lekte vi twist inomhus eftersom det regnade så mycket.
Men när det verkligen öste ner så gick vi ut XD
Vi lekte twist i stövlar och regkläder när det öste ner :)
Sedan spelade vi fottboll en stund.
''Känskan man får när man skuter ett bra skott, tappar skon och nästan ramlar'' :D
Vi gick också och plockade smultron.  Det fanns inte så många men det var ändå gott, såklart ♥
Jag har också mublerat om i mitt och Maddes rum, hon och jag delar ju rum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0