Godagens <3

Hej Hej <3
Jag är ledsen att jag inte hann blogga igår men här är ju ett litet inlägg =D
Jag vill bara påminna om vinter tävlingen.
Man kommer att kunna anmäla sig ett tag till så var gärna med =P
 
Men jag har ju inte bloggat om julen =(
Så här är lite om hur min jul var :D
 
 
Den 25 december runt nio tiden :)
 
Vi brukar alltid prata med min farmor i Australien på helger eller högtider runt nio tiden på morgonen.
Vi började med att prata lite med henne och sedan öppnade vi julklapparna.
Jag fick väldigt fina saker.
Och av min bästis så fick jag ett ''block'' som är en kanin <33 Sååå gullig.
 
 
Ledsen för det dåliga ljuset =|
 
Jag fick ett nintendo spel, en fin blå nesesär (stavning) med ett fint blå halsband i från min farmor. Och så av min  stora syster Sophia så fick jag en svart nesesär med en rosett på och ett mörkt lila glitter nagelack.
Av min andra stora syster Madeleine så fick jag två nagelack, ett rosa och ett lila.
Min bror Alex gav mig ett väldigt fint mobil skal i svart :D
Och av ''tomten'' så fick jag lite annat. Typ topmodell pennor och en topmodell bok.
I min julstrumpa så fick alla barnen ett paket med typ Tom & Jerry godis.
Vi har också som en tradition att vi brukar hänga polkagrisar i granen, nomnomnom <3
Så jag åt en sån också medans vi öppnade julklapparna.
Senare åt jag julmiddag med familjen <3
 
Den 24 december klockan fyra ungefär =D
 
Jag och min familj firade jul med min mormor, morfar och morbror.
Vi åt god jul middag och äggost till efterrätt.
Sedan fick jag och dom andra lite små presenter från ''tomten''
Jag fick ett halsband som liknar en disco kula, en bok (tusen gånger starkare) gossiga rosa strumpor och en sån där marshipan gris (stavning)
 
Min jul har varit undebar!
 
Min nyår ska jag i alla fall fira med min bästis =D
 
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0